Subject: RE: Teabenõue
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: "SOOAAR Raul" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 10:59:31 +0300

Tere!

Vastuseks teie poolt 22. märtsi õhtul saadetud kahele teabenõudele on
kirja lisas 2023. aasta üldapteekide käibeandmed (vt lisatud fail).

Ravimiameti statistikabüroo koostatavad analüüsid sisaldavad apteekide
kohta andmeid kogu Eesti kohta kokku. Üldapteekide kohta koostame
maakondlikku (neli suuremat linna ja kõik maakonnad) ning viimastel
aastatel ka asukohapõhist (linnas/maal,
raviasutuse/kaubanduskeskuse/tänavaapteek) statistikat. Eraldi nimekirjade
alusel me apteekide käivete kokkuvõtteid ei tee.

Parimate soovidega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------

From: SOOAAR Raul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. märts 2024 16:17
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:

1

Perioodi 2023. aasta kokku kohta: retseptiravimite, käsimüügiravimite,
veterinaarravimite ja muude apteegis müüdavate toodete käive (EUR) Eesti
üldapteekides kokku järgmistes linnades:

*	Tallinn
*	Tartu
*	Narva
*	Pärnu
*	Rakvere
*	Viljandi
*	Kuressaare
*	Võru
*	Haapsalu

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Tervitades,
Raul.

Raul Sooäär.

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

From: SOOAAR Raul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 22. märts 2024 16:12
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:

1

Perioodi 2023. aasta kokku kohta: retseptiravimite, käsimüügiravimite,
veterinaarravimite ja muude apteegis müüdavate toodete käive (EUR) Eesti
üldapteekides kokku maakondade kaupa.

*	Harju maakond
*	Hiiu maakond
*	Ida-Viru maakond
*	Jõgeva maakond
*	Järva maakond
*	Lääne maakond
*	Lääne-Viru maakond
*	Põlva maakond
*	Pärnu maakond
*	Rapla maakond
*	Saare maakond
*	Tartu maakond
*	Valga maakond
*	Viljandi maakond
*	Võru maakond

2

Perioodi 2023. aasta kokku kohta: retseptiravimite, käsimüügiravimite,
veterinaarravimite ja muude apteegis müüdavate toodete käive (EUR) e-maili
manuses olevates apteekides kokku. Täpsustan siinkohal, et teabenõude
eesmärk on saada käibenumber antud apteekides kokku, mitte iga nimekirjas
oleva apteegi kohta eraldi andmeid.

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Raul Sooäär.

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Commerce and Marketing Director Estonia

Pärnu mnt 501

76401 Laagri

Mobile +372 5251 389

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com